Nu ska jag försöka sköta bloggen liiite bättre, helt ärligt. (Om jag får, blogg.se har strulat en massa för mig på sistonde.)

Spanien var fint, dock var mamma lite för på och jag var tvungen att äta och bete mig "normalt"... Vilket lär synas. Imorgon börjar jag fasta, varar förhoppningsvis veckan ut, men vi får se. Åker hem till Växjötown idag med (dvs torsdag). Egentligen vill jag inte men jag känner att jag måste, sen är det lov och jag åker tillbaks och det ska bli nice! Dock har om inte lov i gbg men det är skitsamma, jag får sova lite längre helt enkelt!

Om ni minns mina glädjerus så kan jag ju berätta att jag lever av dom. Nej men, jag mår hyfsat bra om man räknar bort att maten går åt helvete. Mycket har hänt sedan sist jag uppdaterade, mycket men ändå nästan ingenting. Kan ta det en annan dag för jag måste verkligen röka nu. Men tänkte bara säga att jag lever och har saknat er. Puss!

Kommentarer
Sagt av: b

Jag hoppas du vill ses på alla hjärtans dag? Vi ska vara hos S och kolla på film och.. äta godis (hon..). Vill verkligen träffa dig då så hoppas <3!

2009-02-12 blogg: 08:16:46
Sagt av: Leroy

Vi har saknat dig med!

2009-02-12 blogg: 10:19:13
URL: http://quixotic.blogg.se/

Säg din sak:

Vem är du?:
Kom ihåg dig?

E-mail:

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0