OJ! Jag hade, helt ärligt talat, glömt av bloggen i mellan mina glädjerus! Funderar seriöst på att byta blogg. Göra en ny. Känner att det är för många som läser som jag faktiskt känner.

Hur som hellst så flyger dagarna förbi lite i mina glädjerus. Kan inte förstå hur jag kan vara så glad? Jag är sanslös! Måste skärpa mig. Men jag gillar mina glädjerus. De kan gärna få vara kvar hela livet.

Nu blir det skärpning med allt som stavas m-a-t! Inget onyttigt. Det orkar jag inte. Och nu ska jag promenera en massa igen! Rensar mitt huvud så skönt då.

Imorgon är det idrott, sen ska jag och en kompis till en skola och prata om våran skola eller något. Sen engelska. Sen lite plugg kanske, eller en promenad. Hms, måste nog sova. Det är måndag och klockan är snart två!

OCH FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING! :*

Kommentarer

Säg din sak:

Vem är du?:
Kom ihåg dig?

E-mail:

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0