Har varit hos finaste L. Hon är bra underbar och har finaste barnet i världshistorien. Jag som inte ens tycker om barn. Hon sa att jag blivit så tunn, men jag känner mig fortfarande som världens tjockaste.

Höll på att svimma i duschen innan, får blodsockerfall så fort jag reser mig och orkar knappt gå. Har fått i mig lite idag. Känns bra det i alla fall. Alltså, för att jag ska orka bli smal. Har fått i mig:

  • Kaffe och lite mjölk
  • 1 glas smothie som L så gärna ville att jag skulle dricka. (Sockerfri, men höll på att spy, trots att den var god som satan!)
  • Lite lax och nästan en hel potatis.
Snart blir det lite taco-chips med mamma. Jag kan ta igen det till veckan och imorgon ska jag försöka träna när jag kommer hem till Växjö igen.

Förresten så är L rätt snäll och ger mig massa kläder. Det uppskattas som tusan när man inte har så mycket pengar.

NU; Mamma mia med mor min.

PUSS!

Kommentarer

Säg din sak:

Vem är du?:
Kom ihåg dig?

E-mail:

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0