Okej, dagen blev cp, konstig, emotional.

Men jag fixade pass i alla fall och såg inte så förjävlig ut som på de innan. Sen gick jag hem till min syster och tittade på Vit oleander och grät. Jag älskar min syster! Hon är bäst!

Dessutom kan jag inte äta. Det är både bra och dåligt. För jag vill kunna, men så fort jag känner lukten av mat vill jag mest spy. Det är INTE bra! Men det är väl så det är. Att få sitt hjärta krossat. Jag ska förklara allt någon dag, men jag har inget förhållande längre och jag mår inte alls bra. Så uppdaterar jag dåligt så får ni stå ut en period. Lägg till på bloglovin så ser ni när jag uppdaterat i alla fall.

Nu ska jag försöka sova.
Puss

edit: min syster sa att jag hade blivit väldigt smal sen jag flyttade till växjö. det är lite peppande i alla fall.

Kommentarer

Säg din sak:

Vem är du?:
Kom ihåg dig?

E-mail:

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0