Gårdagen hos S var helt okej. Vi beställde hem pizza och åt två bitar var. Sen kom hennes granne ner och gav oss öl. Perfekt tänkte jag som ville supa bort allting. Efter en stund gick vi upp till honom och drack mer. (Gratisfylla ftw!) Kom på att att supa bort allting inte var någon bra lösning. Men då var det försent. Då hade jag redan druckit x antal öl och vodka. Så det var ju inte direkt lyckat. Jag tog mig i kragen och gick hem vi 1-2 typ. Kunde knappt gå och vinglade omkring som fan! När jag kom hem slängde jag av mig alla kläder och gick och la mig.

Kunde inte somna och hämtade papperskorgen till sängen. Efter en kvart spydde jag som en gris. Sedan somnade jag om. Bredvid mina spyor. Härligt.

Idag mår jag inte bra alls. Jag är hungrig, vill äta, orkar inte röra mig. Jag hatar bakisdagar! Jag hatar öl! Jag hatar allt!

Kommentarer
Sagt av: K

Usch ja, öl är farlig. Och bakisdagar också, jag brukar få för mej då att det är okej att ha en slappdag. Vet inte varför :S

2009-01-11 blogg: 23:23:24
URL: http://madeofplastic.blogg.se/

Säg din sak:

Vem är du?:
Kom ihåg dig?

E-mail:

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0