Hemkommen till växjö igen. Det känns både bra och dåligt. Bra på så vis att jag fick träffa Baby (som kommer heta baby i bloggen i fortsättningen också.) och prata. Det är slut. Ett år och fem dagar fick vi som varandras. Väldigt många väldigt fina stunder fick vi, men det är inte fyskam att det är slut ändå.

Baby hade inga känslor för mig längre. Och jag förstår henne på sätt och vis. Vem vill vara tillsammans med en tjatig satmara egentligen, haha! Men vi ska vara världens bästa vänner i alla fall.

Och jag fick många fina kramar och ett par pussar också. Det kändes fint.

Men ja, jag är ju heartbroken. Jag har aldrig känt så mycket för henne som nu. Så det gör ju förjävla ont. Vilket resulterar i tappad matlust.

Har fått i mig ett halvt glas vatten, 0,5L pepsi max och lite kaffe idag. Är mest trött och har ont i kroppen. Borde sova, men det är ju inte det lättaste det heller, haha!

Men nu vet ni varför jag varit helt.. Opepp.. Haha, kanske inte kommer skriva jättemycket på ett tag. Tappat suget lite, men det är nog inte så konstigt. Men ni kan ju lägga till på bloggkoll eller kika in då och då. Kommer skriva varje dag trots allt. Och om jag inte uppdaterar någon dag har det hänt något eller så har jag inte haft tid.

Som idag. Har inte haft tid. Packat, suttit på tåg. Sen träffade jag Baby, pratade. Sen började jag städa här hemma. Det såg förjävligt ut rent ut sagt, haha! Sen lagt Babys kläder i en hög, sånt hon ska ha tillbaks.

Känner mig inte jättepepp just nu.

Men har man gått ner om ens eh.. Ex eller vad man nu ska säga, säger att man blivit smal när det endast gått.. 5 dagar sen sist man sågs?

Gud vad alla tjatar om att jag gått ner. Själv har jag ju ingen aning eftersom jag inte har någon våg, haha!

Nog om mig. HUR GÅR DET FÖR ER?!
Och förlåt för ett långt inlägg. Ville bara förklara!
Puss

Kommentarer
Sagt av: Leroy

Skönt att ni pratat iaf. Och kommer fortsätta vara vänner.<3

Förlåt för jag somnade igår :/

2009-01-10 blogg: 10:39:23
URL: http://quixotic.blogg.se/
Sagt av: Anonym

Vad tråkigt att det tog slut :( För mig så går det inte alls bra, hetsäter var varannan dag..Har du något tips på hur jag kan få tillbaks motivationen?

2009-01-10 blogg: 12:19:09
URL: http://neonbla.blogg.se/
Sagt av: Annie

Jag tycker synd om dig. vet hur det är.

Men du har henne kvar i ditt liv iaf <3

2009-01-10 blogg: 13:14:36
URL: http://pohland.blogg.se/
Sagt av: K

Relationer är bajs när det inte funkar. Usch alltså.

Men det är såklart att du får skriva hur långa inlägg du vill. Bloggar är till för att ordbajsa ut sina känslor :)

2009-01-10 blogg: 20:51:29
URL: http://madeofplastic.blogg.se/

Säg din sak:

Vem är du?:
Kom ihåg dig?

E-mail:

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0