Sitter hemma och är helt utmattad. Aldrig att jag ätit, skrikit och gråtit så mycket på en dag. Nu känner jag mig mest tom. Jag vet inte vad jag känner längre. Jag vill bara.. Veta hur min far har det. Har inte sett/pratat med honom på ca 5 år.. Vet inte vart han bor (inte för att jag tror han direkt bor någonstans, men ja) vart han håller hus.

Nej, min jul var inte bra. Imorgon blir nog värsta dagen på länge. Inget har öppet och inget finns att göra. Och nej, jag har inte fått något speciellt i julklapp och det är faktiskt skitsamma också. För jag orkar inte bry mig om sånt. Jag är glad över det jag fick, eller inte fick.

Hoppas ni hade en bättre dag än mig.
Puss på er mina änglar!

Kommentarer
Sagt av: znow

God jul på dig!

2008-12-24 blogg: 21:36:29
URL: http://znowfling.bloggagratis.se

Säg din sak:

Vem är du?:
Kom ihåg dig?

E-mail:

Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0